Contact Center


Jednym z najwa┼╝niejszych instrumentów marketingowych jest Contact Center, czyli
kompleksowe rozwi─ůzanie informatyczno – organizacyjne s┼éu┼╝─ůce do efektywnego
prowadzenia strategicznej komunikacji biznesowej.

Integracja z systemami baz danych zapewnia szybki dost─Öp do niezb─Ödnych informacji,
a zaawansowana technologia informatyczna pozwala na automatyzacj─Ö procesów komunikacyjnych.

Contact Center umo┼╝liwia prowadzenie specjalistycznych kampanii marketingowych o dowolnym czasie trwania i zasi─Ögu.

Stanowiska Contact Center wyposa┼╝one s─ů w nowoczesny sprz─Öt i oprogramowanie a wyszkoleni konsultanci zapewniaj─ů profesjonaln─ů realizacj─Ö projektów.
 
Usługi outbound:
 
  • kampanie zwi─ůzane z wprowadzaniem nowych produktów
  • sprzeda┼╝ produktów i us┼éug
  • badanie rynku
  • przeprowadzanie ankiet
  • aktualizacja adresów
  • umawianie spotka┼ä.
 

Usługi inbound:

 

  • infolinie
  • przyjmowanie zamówie┼ä
  • responce drtv.

 

 

 

 

 

 

 

mediadress polonia
Sp.z o.o.
ul. Unii Europejskiej 20
96-100 Skierniewice PL

Telefon +48 46 33 33 110

www.mediadress.com.pl
e-mail

Firma | Usługi | Kontakt

mediadress polonia Sp. z o.o.